Hoho...

Ja här har det inte uppdaterats på ett tag nu...fast det är ju medvetet gjort...har helt enkelt inte haft tid eller vilja.
Det är många bollar i luften på en och samma gång i bland. Men det som inte dödar det härdar.

Har i alla fall haft den mest underbara veckan på väldigt länge. Har varit på kurs 5 dagar neråt landet.
Och jag har vuxit som människa och tagit stora kliv frammåt och träffat härliga nya människor.

Haha...impade på de flesta med de framsteg som jag gjorde=) Och det känns bara fin fint...

Ne nu ska de nog bli massa sovande och tittande på film...

Och i morgon så ska jag titta igenom loppis fynden jag gjorde idag=D



KrampDamp

Kommentarer
Postat av: issa

Hej hej. Skicka gärna mail sms eller vad som och berätta om kursen låter jätte spännande.

2011-03-20 @ 23:00:33
URL: http://fegpoeten.wordpress.com
Postat av: issa

Öhh ja just de. Satt och saknade nässjö tiden här om dagen. La upp lite bilder på bloggen. Bla den superfina på dig och mig i akulinas säng. Kram

2011-03-20 @ 23:03:40
URL: http://fegpoeten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0