En dag...

En dag som många andra fast till synes en skillnad.

Har varit duktig och varit till tandläkaren igen som planerat. Och allt gick fin fint fram till de började prata om bedövning...!!!!
"Men tycker du inte att det gjorde ont när jag borrade sist då?
-Jo
-Men varför sa du inte till om en pause då?
-För om jag hade gjort det så hade det ju tagit ännu längre tid att bli klar."


En av många konversationer mellan mig om tandläkaren. Kan erkänna att han kliade sig lite i huvudet och visste inte riktigt vad han skulle svara på det. Men jag  har ju rätt i det jag säger ju...
Tja det hela slutade med att jag fick en till tid till han i april.
Woho...var inte vad jag uttryckte just då...och inte vad jag känner nu heller...=<

Men men...vad ska jag säga???

Jag fick i alla fall trevliga telefonsamtal idag => Och de samtalen ska jag sova gött på hela natten=>

Och i morgon ska jag på möte med min nya kontaktperson och hoppas hoppas hoppas att det går smidigt...

Krap Damp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0