Dagen idag



Dagens humör:
Lite off
Dagens mående: Jo tack det är helt okey 
Dagens borde: STÄDA
Dagens frisyr: Fläta
Dagens smink: Absolut 
Dagens klädsel: Mörkgrå byxa och svart huvtröja
Dagens planer: Att inte tappa behärskningen
Dagens materiella vill ha: En städ hjälp
Dagens fundering: Hur mäter man pollenhalten?
Dagens beroende: Närhetsbehov
Dagens tråkigaste: Dunder dryga människor
Dagens längtan: Doll & Divan <3 
Dagens superlängtan:
Ett brev på posten 
Dagens tidning:
Nemi 
Dagens låt/skiva: Spotify : Herrgårdsbestyr (egen mapp)
Ja det var väl en kort sammanfattning om dagen idag och ja så mycket mera vart det inte fast jag borde ha gjort mycket mera. Längtar efter trollen som kommer i morgon...kommer nog att krama ihjäl de...men jag får väl lägga band på mig...=>

Ne dax att sova om jag ska palla mes tvätten i morgon klockan 7 av alla tider så tog jag den och tänkte vara duktig...hehe
KrampDamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0