300311

Blääääää....är inte alls på topp någonstans...har halv ångest för det mesta just nu. Och jag vet inte riktigt hur jag ska vända mig eller ej...men det är väl bara att försöka stå ut och bara vara...BLÄ

Borde lägga mig och försöka sova och vänta på morgon dagen. Ska på broderi kurs och det är ju super roligt...sen så får jag se vad resten av dagen bjuder på. Tror att jag tänker gå på bingo på kvällen. Men det tar jag beslut om i morgon i stället. På fredag har jag tvättid 7-10!!! Shit jag ska släpa mig upp då...för snart så anfaller tvätthögen mig bokstavligt talat. Trollen kommer i helgen med <3 och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på ännu...men det löser sig när vi kommer så långt...helt övertygad i alla fall.
I helgen tänkte jag i alla fall försöka få tummen ur och skriva om veckan som jag var borta på kurs. Vet att ni är några som vill veta vad jag gjorde där=> och självklart så ska jag dela med mig...
Ne nu fixa väskan till i morgon och sedan ställa klockan så jag hinner upp och duscha i morgon så man inte känner sig som en sophög totalt...
KrampDamp

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag älskar bingo :)

vad kul, det kommer senare ;)

2011-03-31 @ 10:02:13
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0