...

Försöker förbrilt att bygga upp en vanlig vardag mitt upp i allt.
Men vad gör man inte för att få ordning på allt?

Idag ska i alla fall brorsan och jag till mammsi på sjukan.
Och sedan så kommer jag att åla hem till mitt egna några dagar.
Ska till psykologen min i morgon och träffa kp idag. och det ska bli skönt.

vissa stunder är det som om tiden står stilla och andra stunder så rasar tiden i väg med en väldans fart.

Min mage efter op mår bara bra. längtar till jag får ta bort agrafferna...för just nu e de bara ivägen tycker jag.
Ne försöka kliva ur zombi landet nu och fejjsa dagen som den är kanske.

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

nej men så roligt :D när gjorde du din op? :)

hoppas det går bra allt nu!

2011-06-13 @ 10:39:07
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0