Okey

Har inte varit här på ett tag. Men jag vet inte vad jag ska skriva...
Vet att det är folk som är in här och väntar på att jag ska åter uppta skrivandet. Och ja...jag tänkte göra ett försök till det i alla fall. Har varit hos den finaste kompis familj som jag just nu kan önska mig nu i kväll. Det är verkligen tusen % kärlek där. Och i helgen så var jag och Moa hos monster och hennes familj. Och jag kan bara säga att det är så otroligt underbart att höra på ett barn när de funderar över något. För barn är så ärliga och de konstlar inte till allt.
Nu ska jag ta och gå och lägga mig och försöka få några timmars sömn. Tänkte faktiskt skippa natt rundan...för kroppen behöver verkligen all vila den kan få...
KrampKramp

Kommentarer
Postat av: A

Du är bra du Fia, glöm inte det!

Och sov gott. Puss. <3

2011-07-04 @ 00:33:16
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

Hoppas du hittar tillbaka :)



2011-07-05 @ 21:09:40
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0