Min heder till pappalasse

Jag vill skrika så högt att träden hukar sig och blommor sluter sig.
Skrika högt för att försöka fylla det tomrum som ekar
och en kuslig tystnad råder.
Försöker vara duktig och modig att möta dagen i samma tid och rum
som här och nu.
Jag vet att hur mycket jag än önskar att du ska komma tillbaka
så kommer du aldrig att göra det.
Jag måste stå upp och se världen genom allt det som hänt,
för jag har inte något annat val.
Jag är oerhört tacksam för de år du fanns i mitt liv som den pappa jag länge sökt efter.
Du trodde på mig i min resa genom mörka stunder
och du peppade mig när hopplösheten kom.
Jag vet att du tittar på mig nu och håller en tumme för mig.
Vad folk än säger så kommer du alltid att för bli min pappa
i min själ och hjärta.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fint min vän <3

2011-07-22 @ 18:26:56
URL: http://camilla.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0