Wohoo

Ja denna dag har varit en intressant dag=)
Var på MK party hos TT och jag kan bara säga att jag älskar deras produkter !!! Har provat de för en massa år sedan men av olika orsaker så slutade jag med det. Men nu har kärleken åter kommit till MK =)
Och sedan så var jag till tandläkaren (?!) Ja ni läste rätt JAG har varit hos tandläkaren. Och det var inte så farligt med mina tänder som jag trodde...men jag ska dit igen på måndag...=S
Varför kan det inte finnas ett högkostnadskort hot tandläkaren?
Men men varför ska allt vara perfekt för när det kan krångla??
Tror nog att helgens planer börjar ta form nu...och ja jag ska ge mig ut på äventyr...*pirr pirr*
Ne nu TV medan jag väntar på telefonsamtal <3 Sedan SOVA massor...=P
DampKramp

Kommentarer
Postat av: Tessan

gick det bra med MK då alltså :)

2011-01-25 @ 23:09:50
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0