Upp igen...

Det är ett jäkligt varierande liv vi lever egentligen...saker och ting styr oss mer än vad vi vill erkänna.
Och planer kan ändras på en sekund...men oavsett vad som händer eller inte så är det ett liv...och jag kan aldrig tvinga någon annan att byta åsikt/tycke...alla är vi olika individer. Men jag tror nog inte att jag säger något till någon som jag inte menar...och jag är dessutom helt medveten om att jag inte är bättre än någon annan och det vill jag inte heller utge mig för att vara...men ett liv har jag i alla fall...
Ja i natt slog jag rekord så det smällde högt om det...
På 15 min kröka ja i mig 1 1/2 kanna Kamakase 4 shot av något obestämbart. Bartendern sa att jag skulle bli väldigt full på detta...var av min kommentar vart "Ja det hoppas jag"  och sedan tog jag en promenix till bästa pojkpolaren här i hålan.
Och ja det var en spännande väg dit. Ringde älskade Syster som fick hålla mig sällskap och det var jäkligt skönt. För de var 5 filiga vägar och 4 bussar i bredd som jag såg. Och ja ni som känner till denna håla vet mycket väl att det inte finns såna vägar här. Och jag var i alla fall smart nog och inte gena över vallarna. Jag lekte leken full fullare fullast. Och vallarna anföll mig...de hoppade på mig bara sådär...
http://www.youtube.com/watch?v=ovHqgxV-3qw
Denna låt kan jag rekommendera för den har legat i mitt kartotek sen den kom och texten är så jäkla sann att det nästan blir jobbigt. Men detta är i alla fall vad jag försöker tänka om dagarna...
Ne nu ska jag göra något helt annat än grubbla...
DampKramp

Kommentarer
Postat av: Tessan

helt underbar låt. Njuter verkligen. Jag ska försöka uppfylla vad hon sjunger om...

2011-01-30 @ 19:37:51
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0