Torsdags kväll

Jo men visst...en hel dag inne och besök av ett troll och en sessa.
Sessan kom hit till mig redan igår kväll och vi hade mysigt tjejmys med hårinpackning och skrubbning=)
Kom fram till igår att jag inte har färgat håret sen typ 27maj...så ja vad har jag igentligen för hårfärg nu då?
Innan jag åkte till Grekland i höstas så hade jag mörkt och när jag kom hem så...tja...inte lika mörkt längre.
Åhh...vad jag drömmer mig tillbaka till Grekland...massa sol, massa värme och bara vara. Och så fick jag ju vara med älskade Doll många dagar i sträck. Och det är verkligen inte något jag tackar nej till...
VILL INTE HA DENNA SNUSKIGA ÄCKEL SNÖ MERA!!!
Jag önskar mig en snöfri födelsedag...fast som det ser ut nu så lär det väl hinna komma sisådär 40 cm till innan jag ens fyller...BLÄ BLÄ BLÄ
Men en dag närmare våren är vi ju ändå...så då måste man väl säga att det i alla fall går framåt???
Ne nu ska jag mysa med troll och sessan och kolla på youtube klipp en stund sedan blir det sängen med film=)
DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0