Söndag 21:28

Har haft en underbar dag och helg dessutom.
Har inte haft tid att skriva här på några dagar och när tiden har funnits så har jag varit så j-kla trött.
Men men
Var på bio idag med TT(en gobit) och vi såg Änglagård tredje gången gillt. Och jag tyckte att den var awsome.
Och Wolfen var inte direkt ful nu heller...*dregel*
Intelligent som jag är (?!) så lyckades jag ta fel på tiden...*suck* men åt det bra hållet i alla fall.
Så då fördrev TT och jag tiden med att babbla och babbla och jag insåg då att jag verkligen verkligen gillar den bruden skarpt. Så om du läser detta nu TT så ska du veta att du har en speciell plats i blodpumpen min <3
Och kommande söndag så ska jag ut på äventyr...hehehe
DampKramp

Kommentarer
Postat av: Tessan

du har en speciell plats hos mig också gumman.

Älskar dig.



Man skulle nog inte tacka nej till Wolfen, om han erbjöd sig att dela säng med en :D

2011-01-27 @ 15:04:06
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0