Smidigt

Dagens schema:
1. Gå upp 8
2. Lugn frukost
3. Yster ringer vid 9
4. Syster kommer vid 10
5. Yster och Häxan hämtar upp oss vid 10.45
6. En härlig föreläsning men nya idéer
Så var denna dag tänkt börja...och det gjorde den...fast med tidspress ala turbo. Av den enkla anledningen att min kära operatör och jag inte riktigt hade samma åsikt vad gällande mottagning och inte...>:S
Men jag lyckades genomföra hela detta schema på ca 25 min...dock INTE lugn frukost...
Syster plinga på dörren vid 10 (och jag kan meddela att klockan låter som en dålig slagborr eller dylikt)
Hoppa i kläder...kasta i sig ett glas juice...morgon rutiner i turbo fart... medan Syster ringer till en lätt upprörd Yster...på med ytterkläder...ner till macken...
Sen HUR vaken jag var eller inte det förtäljer icke denna historia...men det är en del svaga minnen av denna morgon. Men när jag infann mig i samma värld som de övriga på föreläsningen så kunde jag i alla fall konstatera att jag hade fått på mig kläderna rätt och hörapparaterna var i öronen.
I morgon är det nya äventyr på G så jag ska gladeligen lägga mig nu och jag kommer inte ha några direkta svårigheter att somna...
KrampDamp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0