Måndag 18:15

Undrar varför jag inte börjar dunka huvudet i betongväggen eller något snart?
Hur fasiken är det tänkt att man ska få ihop saker och ting?
Och när jag dessutom lyckades vända dagen till något bra....eller ja mindre blä i alla fall. Ja men då ba hör skitstövlarnas överhuvud av sig...visserligen per sms men ändå!!! Hur trög kan en varelse egentligen bli? Eller ja jag är väl egentligen inte så blir jag inte direkt förvånad MEN HALLÅ!!! VARFÖR LYCKAS PASSA IN SÅ EXAKT NÄR DET ABSOLUT INTE PASSAR!!!
aeägirnb'pngpoa vi¨WE TFVWEMCÏWe¨mfvi
AWEIGÅPVWEK'vpwgoejacv ogksäer'dsåpäadk
Humm...faktiskt så kändes det lite bättre när jag gjorde sådär.
Ne typ diska och städa lite innan han ringer...(ja inte överhuvudet om någon nu trodde det...)
KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Tessan

vilken idiot är det som fattar noll nu då?



Jag är alltid här för dig så tänk på allt det som är bra istället. Älskar dig gumman. Puss

2011-01-17 @ 18:36:19
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0