Dubbel Trubbel

Ja det är dubbel trubbel ibland när jag lyckas som bäst...eller not...
Har nu i alla fall bild bevis på vad det är som är trubblet för mig...fast det är inte farligare än nagelbands infektion.
Men trubblet är att jag inte kan gå som folk på foten och det tar tusen år för mig att skriva på datorn, för jag är van att använda alla fingrarna när jag skriver och nu ser det ut så här när ajglrsölker skriva som jag älr jl van. Det blir många konstiga ord helt enkelt...men men det kostar att ligga på topp =D
Ne ta upp lite kläder från golvet nu kanske så jag slipper det i morgon förmiddag...får nämligen besök för smink tips...och om jag kommer ihåg och får arslet ur vagnen så ska jag nog knäppa lite kort på det...

DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0