Dagens dag

Jisses vad det ploppar upp gravida människor när man minst anar det. Har fått veta att det är 4 i min närhet som ska ha bebis dunder detta år=)
Funderar starkt på att få arsle ur vagnen och knäppa lite kort på presenter jag har fått...för de är så otroligt snygga så jag blir riktigt rörd=)
Sen så har jag klurat mera på helgens planer hur jag ska göra med både det ena och det andra...tror nog att ajg har kommit fram till hur jag gör. Så som det ser ut nu så åker jag iväg lördag kväll och kommer hem på måndag morgon...ska man vara så modig? Eller är det dumdristigt av mig att göra så?
KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Tessan

du är modig om du gör det :) tänk på vad du kan vinna om du gör det :D

gravida kvinnor är det överallt hela tiden tycker jag. men inte gravida män, konstigt inte sant?? ;D

2011-01-27 @ 14:57:37
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0