Crap Crap

Nya året började ju bra? Fick migrän i lördagskväll och den satt i stora delar av dagen igår. Och idag så vart det mesta sova för att få bukt med den ordentligt. Men men det som inte dödar det härdar. Som grädde på moset så fick magen sen ett fri spel så av den anledningen vart det ännu mera sova. Gick upp vid 18 tiden och åt pasta och bakade mig en kladdkaka =). Fick receptet av Moa Mu, fick göra om den lite pga allergier...men gott vart det i alla fall. Pluset på det hela var väl igentligen att det inte stelnade så jag fick äta direkt ur formen =D Det är väl en lycka om något när man har en ynkligdag.
Hoppas på en bättre dag i morgon...för jag måste verkligen ta mig till apoteket...för annars vette fasiken hur det går.
Sen så hoppas jag att kunna hitta någon som kan hjälpa mig att ordna med layouten på denna sida så den blir mera personlig och roligare.
Ne nu ska jag sova igen...
DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0