Dagens lärdom

Man ska inte färga håret på två personer samtidigt i en liten lägenhet som min utan att öppna fönstret.
Har fått smink tips idag av en väldigt trevlig person =) Och jag har hittat massa roligt smink som jag vill ha!!!
Undrar om man ska fundera lite allvarligare på hur man ska göra med en del val eller ej...vem vet det kan ju bli kanon roligt ;) Och träffa nya folks är ju något som jag bara älskar att göra...som sagt ska nog ta mig en allvarlig funderare.
Nu har jag i alla fall tagit en bild på den super coola penna jag fick av TT i present. Och jag kan ju meddela att det är min absoluta "love pen" Tackar massor för den TT <3
KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hehe :) var ni lite lulliga efter färgningen? ;) haha

tar du det valet så säg till mig då :) vill ha dig då!! :D

Visst är den underbar :D Varsågod/Prego!! :D

2011-02-04 @ 19:41:24
URL: http://tanttessan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0