....

Kan själen förkroppsligas? Det är vad jag funderar på, för ont i kroppen check. Sen av någon anledning så har hjärtat börjat slå ett extra slag lite väl många gånger ibland. Alltså jag har det naturligt sen jag föddes typ, iblnd slår det extra fler gånger än andra. Och så snurrar det så in utav helvette i skallen idag så jag blir nog tokig på riktigt snart.
Blä blä blä blä blä bajs...det är vad som känns idag. Visst nu får ni absolut inte tro att jag inte är tacksam över min Mulle, för det är jag absolut. Han finns och stöttar mig till 110% och vi försöker tillsammans göra vardagen så smidig som möjligt. Sen att det inte alltid blir som det är tänkt må väl hända. Men vi tar oss frammåt. Och det är väl det som är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0