jahaja

Så sitter man här då och försöker komma på vad fan som ska serveras till middag i morgon då.
Har i alla fall kommit fram till att det blir varm choklad med vispadgrädde under kvällen i alla fall.
Men sedan så har jag inte kommit så mycket längre. Men men...det är lååååång tid kvar( säger den eviga tids optemisten). Undrar om jag ska ge mig på att pröva göra Tjärknöl...det är ju jäkligt gott tycker jag...men det tar typ 10000 år att göra det. Men hur som haver så måste jag ta och bestämma mig typ väldigt snart om jag ska göra det eller inte.
.
För övrigt så har jag tänkt att knäppa kort på julklappar jag fått för jag är så jädrans nöjd med de. Men men den som lever får se.
.
Snart kommer i alla fall syster och leker med mig idag <3 och det ska bli så attans skönt att bara softa och bara mysa med henne resten av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0