Humm...

Jag har funderat på en sak. Varför är klubbpinnar ihåliga för?
.
Träffade min Bitch idag och hennes karl <3 och så bytte hon och jag klapp med varandra. Fick ett par super duper fina örhängen som er ut som handklovar. Sedan så var jag till Lidl och försökte komma på vad som behövs handlas hem. Har btw nog kommit på vad jag ska laga för gott på nyår. Mulle jobbar hela helgen så jag fixar och donar lite mys tills han kommer hem på kvällen.Och det mesta har jag ju redan hemma så det behövs inte handlas så värtans mycket.
.
Sitter och tittar på en dokumentär. Och jag sitter med tårarna i halsen och vet inte riktigt vad jag ska säga riktigt. Som tur är så bandar jag detta så jag kan ta och kolla på det igen vid ett senare tillfälle.
.
Ne om man kanske skulle ta och gå ut och gå en vända??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0