24/12-11

Humm...ja idag är det ju den 24 då och alltså julafton. Men det känns absolut inte som det...eller hur ska det kännas? Saken är väl den att det inte känns alls just nu. Känns som vilken lördag som hels med undantag att tv:n har sagt god jul ca 3000 ggr nu på morgonen.
.
Tja själv började jag min dag med att konstatera att det är jävligt tyst ute och att det är plus grader.
Sen så fick jag äntligen tummen ur och städade akvariet och som belöning fick firrarna en röd kub redan nu mitt på dagen. Plus att de ska få en i kväll. För även om jag inte känner mig särskillt julig så ska ju inte djuren och de andra lida för det.
.
Väntar på att Mulle ska komma hem och sedan ska vi göra oss i ordning och åka över till Moa Mu och äta middag.
Tja sen så...tja vet inte alls vad vi gör sedan...men det märker vi nog.
.
Grod Hjul & Grått Nytt Hår
.
önskar
.
RosaDun & Mulle

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wejki pejki eller sover du?

2011-12-27 @ 04:04:40
URL: http://camilla.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0