Lyckad dag


Ja var upp och fixade tvätten 7 i morses...så nu är alla sängkläder och handdukar tvättade => *lucky me*'
Sen så tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av att få sova någon timme för att palla resten av dagen. Men ingen var att bara sova en timme...men det vart två...jäkla tur att jag av någon anledning hade ställt klockan på ringning kl 12 och tur var väl det...
Sen så kom de underbara Trollen <3
Fram och tillbaka till Lidl med varsin ryggsäck var de super duktiga på att hjälpa till att släpa med varorna.
Nu ska jag knöla ned mig mellan de och sova underbart och bara njuta av denna helg...
KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig du är som går upp kl 7 för att tvätta :)

2011-04-03 @ 01:28:17
URL: http://camilla.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0