INFO

  1. Vill du ha barn? Ja...men inte nu...
  2. Vill du gifta dig? Ja men vette fasiken om jag hittar någon att stå ut med.
  3. Har du någonsin åkt ambulans? Japp ett par gånger.
  4. Vad spenderar du helst pengar på? Målar o pysselsaker, skor och accosiarer.
  5. Vad va det senaste du stoppade i munnen? Frukost.
  6. Beskriv ett ärr och hur du fick det? Bakom höger öra...från operation
  7. Kan du byta olja på bilen? Yes box...det kan jag=>
  8. Har du fått fortkörningsböter? Nix
  9. Vad gör du när du kör/åker bil? Skrålar med till musik eller sitter och tänker.
  10. Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina fötter.
  11. Vad står det i ditt senaste sms? Inte nu, är hos Johann
  12. Har du haft sex idag? Ne...
  13. Har du spytt offentligt? Hummm...räknas det efter operation på uppvaket?
  14. Har du något smeknamn? Trassel, Hallon, FisFia, släpvagn...(kärt barn har många namn)
  15. Har du någon tatuering? Yes 3 st.
  16. Har du någon piercing? Yes...
  17. Har du varit med i någon olycka? Nop
  18. Vad vill du ha åstadkommit innan du dör? Bli det jag vill
  19. Hur många gånger kuggade du på körkortet? Noll...(har inte ens något körkort)
  20. Är du dömd för något brott? Ne...inte hos polisen i alla fall
  21. Vad tycker du är en bra egenskap? Insiktsfull
  22. Vad tycker du är en dålig egenskap? Långsinthet, griniga jävlar..
  23. Har du någonsin hånglat med någon av samma kön? Jo
  24. Vad är viktigast i ditt liv? Jag själv (mohahaha)
  25. Vad tycker du bäst om hos dig själv? Mitt intelekt
  26. Vad tycker du sämst om hos dig själv? Jag är perfekt...(not)
  27. Vad gjorde du för ett år sedan? Jäkligt sjuk...
  28. Vad gjorde du för fem år sedan? Inlagd
  29. Vilken smak är det i din mun just nu? Surdegs bröd
  30. Ångrar du något i ditt liv? Klart att jag gör...men om jag inte hade gjort de sakerna så hade jag inte haft den erfarenheten jag har nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0