Fanfanfanfan

Hur långe kan det igentligen göra så jäkla ont i en?
Eller är det något allvarligt fel på mig eller?
Fan...tycker att denna jävla värld kan gå och dö ett dicenium eller två eller om jag kanske ska utveckla svår omgivnings allergi? Hummm...kan man vara allergisk mot ångest?
Jag tror i alla fall på allvar att jag är det...för varje gång den knackar på hos mig så får jag ont i bröstet och svårt att andas...e det en allergisk reaktion?
Hur jävla länge orkar omvärlden hålla på som den gör?
Varför säger man glad påsk?
Vem har bestämt att man ska säga glad påsk?
Jag ser i alla fall inte det glada i påsken. Jag avskyr högtider...vill bara radera ut de och glömma bort de totalt.
Det ger mig i alla fall en sådan jäkla ÅNGEST...
Fan...nu kommer den igen...den dära jävla ångesten...fan...orka
En konversation mellan mig och mr ångest
"*J*-Kan du vara vänlig att gå här ifrån...

*Å*-Varför?

*J*-För du är inte bjuden...

*Å*-Varför?

*J*-Det är en privat fest för bara mig och endast jag är bjuden...

*Å*-*Mohahaha* Jag kommer in i alla fall

*J*-Men jag vill inte ha dig här...jag tycker inte om dig...

*Å*-Du det spelar inte någon roll vad du tycker eller inte...för jag kommer in i alla fall hur du än -försöker stänga ut mig.

*J*-Mehh...då hade du väl i alla fall kunnat bespara mig energin att slippa resa mig upp och öppna för dig så hade jag kanske haft lite mera ork att stå ut med dig jävla ångest helvettes fan..."




DAMPKRAMP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0