%*#("¤)!&^¨!

Det är vad denna dag började med i dag. Klockan 05:50 började en älskad grävskopa att jämna ut marken utanför mig. Det bör dock tilläggas att jag har gatsten utanför och det är INTE en jämn yta. Så när han drog med skopan tätt mot marken för att få det rakt...så gnissla och tjöt det och vibbrera i herrgården min som %&¤"^.
Med massa vilja av stål och mindfullnes så låg jag kvar i sängen och tänkte INTE kliva upp...men 07:15 pallade jag inte ligga kvar längre...och tror ni inte att han bestämde sig för att vara klar 2 min senare???
*suck* Det blir en tuff dag idag. Ska försöka få något vettigt gjort nu och packa väskan för helgen och sedan ska jag gå och träffa min kontaktperson=>


BTW så tog jag några fina bilder igår med mobilen...smakprov för just er
Skylla
Mega blåst...
Krampilidampeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0