ARG

Det finns så jäkla många saker som jag kan tycka är så enormt ideotiska och jag fattar inte vitsen med varför de ens finns...
Men som vanligt så är det väl jag som är "konstig/dum/knäpp"...fast vill du veta en sak...JAG ÄR HELT JÄKLA BRA ÄNDÅ...för du ska fan inte komma och säga att JAG är dum för att jag inte ser vitsen i onödigt tjafs.
För mig är det så att antingen är det så eller inte...och man kan fan inte bara säga "Det bara är så"... det håller inte. Jag behöver ett svar på varför jag t.ex. ska lära mig svenskagramatik för att få G i svenska...
Det e inte direkt så att jag står och funderarn "Humm...vilket subjekt ska jag använda för att säga "Bollen e röd"??" VEM står och tänker så. Samma sak i matematik "Du måste lära dig liggandestolen" varför? För det är så...
Jag lärde mig aldrig liggande stolen i 8:an för jag var sjuk de två veckorna...
Och jag kan inte komma på att jag någonsin har tänkt " Shit...jag kan inte räkna ut hur mycket ris jag kan köpa om jag har 200kr..."NEJ jag har inte saknat den alls och jag kan inte påstå att jag saknat den heller om jag hade lärt mig den heller...
Fast vid närmare eftertanke så är det nog därför som jag har så lite sex...för jag kan inte liggandestolen.
*panik* Måste ta kontakt med någon skola i morgon så jag kan få mera sex...*hallon*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0