panepuh å0äi+mrgmåqz

Helvettes jävla fanskaps skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vafan...det är icke min dag...idag heller...
Orkar fan inte hur mycket som helst.
Va i helvette är det de menar igentligen.
Är så jävla less, arg o trasig.
Sällan har jag gråtigt så mycket som jag gör nu...

FAN

Hur högt jag än skriker så är det inte högt nog för att kunna mätas med skriket inom mig...
Hur mycket jag än slår så är det inte hårt nog för att kunna mätas med smärtan inom mig...

FAN

lkvnfzvl-asägjSÄJBLH5N8O€VGHMIOdpqåswt6'n<kAJÅ NSBÖF

Jag är dömd till att leva i denna jävla kropp...



Just nu skiter jag i vad psyk gör med mig eller inte...nu får de göra vad de vill
Nu får de stoppa i mig varenda pille om så än är...
För just nu skiter jag i vilket...

Det är inte mycket som hindrar min galenskap att inte leta sig fram genom min fasad

Hur nödig jag än blir så undviker jag badrummet...för där är det stora äckliga speglar som skriker och svallrar om hur jag ser ut...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad har hänt vännen? <3

2010-05-11 @ 12:32:34
URL: http://camillalinnea.blogg.se/
Postat av: Liten

Önskar jag fanns hos dig kunde ta dig i famnen och låta din ångest få sakta rinna ut i tårar medan jag gungade dig sakta. Jag skulle visa tyst i dit öra hur mycket jag älskar dig. När ångesten skricker skulle jag i kärlek över rösta den. Du är mitt hjärta du är min vän för mig är du så enorm dyrbar. Älskar dig vännen min.

2010-05-11 @ 17:51:49
Postat av: Emma

Fia!!!!!

Finns här när du behöver mig.

Kan sitta och tjöta nätterna långa när du behöver göra de. jobbar ju nätter så ja är vaken.

Postat av: Nisse

sv: Tack mein Liebling <3

2010-05-22 @ 21:56:48
URL: http://camillalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0