Humm humm

Tja...snart är man klar med klänningen. Känner en viss mängd ångest över hela dagen och kvällen.
Men va fan...de e la bara att gå dit med öppet sinne. Har väl igentligen mest ångest över att jag icke har den blekaste aning om va fan jag ska svara när någon frågar vad jag gjort de senaste åren?
Svarar väl förmodligen något i stil med "Försöker doktorera i tapetanalys på psyket?" Det skulle vara väldigt typiskt mig att svara något sådant...men va fan ska jag säga annars?

Ne...nu ska jag göra det sista med klänningen och sedan är de la dax att försöka göra sig acceptabel eller något i den stilen...

KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Liten

Hej vännen vas ska du ¨på för gallej??? Syr du din egen klänning?? ojoj jag som inte ens kan sy en rak söm...

Jag trodde du hade fritidsforskat eller??? Dessutom har du ju studerat vänskapen men framför allt har du fungerat som min gauid genom mörkret så Ja du har haft mycket för dig krammar om dig

2010-05-29 @ 17:43:05
Postat av: Anna

Du e den underbaraste människan som finns Fia tvivla aldrig på det... men det e ju så med oss kvinnor att vi har lättare att ta emot det negativa folk säger...



Älskar dig// Puss puss

2010-05-30 @ 22:13:40
URL: http://lillasysteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0