Fia Funderar

Numera kan man ju gifta sig med vad som helst...sig själv med om man så önskar.
Men jag har funderat på en sak.
Om man gifter sig med sin kudde...måste jag då ta ut skilsmässa när den bli äcklig och jag köper en ny?
Eller om min lägenhet skulle brinna upp och den brinner inne...blir jag änka då?

Har haft två troll på besök i helgen och det var verkligen underbat roligt=)
Tack troll...
Ett citat från helgen:
"Du Fia...det är lite blött i ditt badrum nu, men det gör väl inget?
 Nedå...det är inte någon fara."
När jag sedan tittar in i badrummet så är det vatten upp till tröskeln...men jag har ju BARA ett litet badrum så det var ju bara LITE blött...för det var ju inte så stort.
Som sagt troll har varit på besök...men de är underbara i alla lägen...även fast det krävs 3 burkar makrill till frukost...


DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0