Bahhh...

Går dagen var väldigt trevlig och fin och rolig.
Det var ett tag sen jag hade så mycke flumm samtidigt.
Ett enormt stort TACK till MK & TT som släpade runt på mig och ungicks med mig hela kvällen. Sen de andra människorna som kom och gick under kvällen. Visste inte att man kunde bli full så fort, men det kanske har något med att göra hur man dricker kanske? Vad vet jag?

Har fått så fina örhängen från Thailand=) Ska försöka knäppa kort på de och lägga upp=) Sen så har jag massa mango som jag mumsar på. Man säger ju att man blir vad man äter, och mitt grund leverne i mat väg just nu är ju Nudlar, Mango o Avakado. Hur fasiken ser man ut då?

Nu blir det nog film och lite mango=P


KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mango är ju gott! Vi får käka mango och pre-festa 24 maj :)

2010-05-02 @ 18:06:57
URL: http://camillalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0