Ajajaj...

Det är fasiken så man blir näst intill lätt panik slagen och illamående...
Ligger och lyssnar på lite gammal musik sen tidigare år och så hittade jag Markus Fagervall bland allt...och jag är verkligen fest vid den mannen...när jag hör honom är det så det gör ont i hjärtat och jag vill bara ha honom och icke någon annan. Är jag helt sjuk i skallen om jag tänker eller känner så.

Funderade en stund på om jag skulle söka lite om honom bara för skojsskull...men efter att ha lyssnat lite på musik av honom så känndes mitt hjärta väldigt väldigt blödigt...
Så NE icke för mig...han är nog upptagen för det första och för det andra så finns det fan icke något som skulle kunna få han att titta eller komma ihåg något om han skulle träffa på mig någon gång...eller jo...det kanske det gör...men de säger jag icke högt här och nu...

Ångest åNgest ånGest ångEst ångeSt ångesT...summan av kardemumma helt enkelt....fuck....


KrampDamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0