ongöldjnoidrr






Fan, blir så in i helvetes jävla trött på saker och ting i bland att jag är helt övertygad om att jag kommer att få en smärre hjärnblödning eller något liknande när som helst. Men å andra sidan vad hjälper det om jag blir arg när jag ändå inte får tag på de människor jag ara vill skrika åt? Inte det minsta. Har väl igentligen kommit till något form av läge där jag bara känner att jag faktiskt inte orkar mera och orkar helt enkelt inte att lägga någon som helst energi på det hela. Så jag låter bli det. Hittar på något roligt i stället...*tittar mig omkring* tja, kan ju alltid flippa på tv:n. Det är igentligen sjuk hur mycket musik som finns och har skapats genom åren. Tittar just nu på   
Vh1 Greatest Hits och jag måste väl säga att greatest hits vetta fan...skulle nog mera vilja sätta in de i någon katigori mer liknande de sugigaste eller något......asså hallå vad är igentligen great med konstiga figurer som går runt runt runt i en cirkel och sjung (?) around the world around the world.......o.s.v i 4 min. Mycket inteligent text, så meningsfull (?!) visst all musik måste inte ha en mening i sig för att vara trall vänlig, men kom igen....trodde väl i min enfald någonstans att det krävdes lite mer än tre ords meningar för att platsa under greatest hits. Men men what so ever.............ger upp för detta dygn nu.

DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0