Lost In The Pankaka











Mjo ho du.......det var ju just snyggt. Hur hade du tänkt att lösa detta nu då?
Blir trött och less på all jävla skit som bara snurrar runt runt runt......det är som en STOR bajskorv som inte går att spolas ner. Jaja...försöker få något helt annat att tänka på så jag ser lite framåt och konstaterar att det bara är 12 dagar kvar tills jag,Vanilla & Yster ska ut på lite äventyr. Det ska bli väldigt roligt att göra något och inte bara sitta och uggla dag ut och dag in. Men då kom vi ju till det dära med kläder då. Vad ska man ha på sig?
Och ja, det är ju en bra fråga.....just nu funderar jag allvarligt på "burka" eller vad det heter. Du vet en såndär heltäckande gigantisk kläning med bara ett nät framför ögonen. Det skulle just nu vara det absoluta ultimata lösningen......var hittar man en sådan? Satt i alla fall och gick in på 3 välkända butikskedjor och försökte förstå mig på hur i helvete man hittar det man söker(?!) Ingen av de sidorna hade en SÖK knapp/ruta(?!) Och jag försökte med gott mod klicka mig fram och biter mig i tungan varje gång jag bara känner för att skrika rätt ut och börja harangerna.....MEN jag sa inte något. Alla kläder låg fint och prydligt i kategorier FÖRUTOM om man behövde större storlekar. Då var det bara tre katigorier "Övertill", Nedantill" "Underkläder". Och ena sidan talade om med fin text att om man shopar online så får man till gång till ett STÖRRE URVAL av kläder och storlekar.
NO SHIT SHERLOK!!! I snitt fanns det 3 linnen, 2 tunikor, 2 tunna långärmade, 1 cardigan, 3 byxor, 3 leggins......
UP YOURS säger jag bara. Sen så gick jag till kategorin Underkläder. där fanns det 3 trosor var av 2 hippsters. 3 bhar för JÄTTE BOMBER!!! Konstaterade då att jag är inte bara STOR utan oxå VANSKAPT. Men hallå(?!) jag vill inte ha trosor som inte sitter bekvämt/snyggt och dessutom bara går över halva musen och man får ett begynnande mynt inkast baktill. Och mina tuttar trivs jag jävligt bra med och jag är då vanskapt för att jag är stor MEN har inte STORA BOMBER. Det är ABSOLUT inte fel med stora bröst om man har det. Men tänk er själva om ni skulle ha mina bröst och min midja när det gäller tex bikini....underdel STORT överdel M/L. Visst man kan numera köpa separat över och underdel MEN FÖRSÖK MATCH ÖVER OCH UNDERDELEN NÅGOT MED MIN KROPP.

Fan nu ska jag sluta gnälla på det.
Morgon dagens schema:

1 Ringa pottsorkarna på ÖVH

2 Ringa Förskingringskassan och fråga när jag får bostadsbidraget

3 Diska & Plocka undan


KrampDamp


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe...!

You go Fia!

Men allting löser sig alltid ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0