Hibbili Hubbeli







Jao...då sitter man här och klurar på nästa steg. Slö tittar på tv:n och inser vad mycke skit serier det igentligen finns. Pojken är ute och roar sig och det tycker jag att han gör rätt i. Varför sitta hemma och uggla när man faktiskt har pengar så man kan hitta på något. Det är faktiskt inte så farligt att sitta ensam här hemma. Man hinner faktiskt med rätt mycket i hjärnan som på något sätt måste passera för att det ska bli lugnt.
Tänk om det kunde finnas samma energi utåt som det finns i hjärnan. Tänk vad mycket det skulle kunna bli gjort då. Haha...jag får väl helt enkelt låtsas att det är i min hjärna jag plockar när det är i lägenheten som det plockas;). Jaja...humorn är det inte någe större fel på i alla fall. Bye the way så har jag lyckats fått en hård knöl på öronsnibben så jag inte kan ligga på örat, men men den trillar väl av om den skulle ruttna eller så *fniss*.
Och inte finns det pengar på fönen heller så jag kan överraska någon med ett oväntat samtal heller.
Men fan Fia sluta klaga nu och gör något anat i stället!!! Jao, för göra det. Ska börja med att röka och se om jag blir anfallen av energin eller motivationen på vägen dit.......


DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0