Galen!?!?!?!?

Blit totaly galen på mig själv snart. Va fan är det som händer med mig igentligen?!
Tuggar tuggar tuggar och åter tuggar. Käkarna mal nog fan i mig konstant.
Tuggar nog fasiken på allt i min väg snart. Så här rukar det ju inte vara, känner inte igen mig själv.
Stod just i köket och tittade på limen vi har i en skål i köket....funderade allvarligt på att tugga i mig en sådan. Känner mig inte ett dugg hungrig eller sugen. Äter mat som vanlig bestånde av största delen grönsaker i olika former. Blir mätt och trött. Sen så någon timmer senare så är jag igång igen. Tugg tugg tugg tugg.......tuggumi ett ex antal per dag. Spottar ut de när det är slut någon timme senare. Sen in med nytt. Tugg tugg tugg tugg......har tuggat så jävla mycket idag att jag har ont i käkarna och spänd i nacken och sån fruktansvärd ångest för allt. Men tro inte att det hindrar...tugg tugg tugg tugg. Fan, blir inte förvånad om kudden försvinner i natt.............

Haha...på tal om något helt annat så är jag numera säker på att katten inte är en katt utan snarare en bengalisktiger eller något i det stuket. Hon kommer in....slukar en hel(?!) skål med torrfoder. Lägger sig och tok sover. Går upp dricker vatten så det blir blött över stora delar av golvet runt skålen (?!). Så på morgonen när pojken eller jag går upp så är det svordoms haranger över allt vatten man halkar runt i. På råge av allt detta så envisas hon med att flytta runt vattenskålen till lite olika ställen i köket. Vet inte hur många gånger jag under den gångna veckan har snavat över den och svordoms harangrat över det.

Ne. nu ska jag lägga mig och glo på film på tv:n och konsentrera mig på att INTE tugga.


KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äter du var 3e timme? Om du äter lunch 12 och ett mellan mål kl 15 så var jag sugen mittemellan iaf. Då tog jag en frukt eller en morot typ.



Vilken katt asg



Kram

2010-03-08 @ 13:54:56
URL: http://filipochmamma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Puss på dig hjärtat! <3

2010-03-12 @ 19:11:09
URL: http://camillalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0