Gahhhhhh........

    Här är jag....bara jag och ingen annan






Dag 2 av 17 alt. 24 dagar kvar.....

Sitter man här nu och funderar och längtar.
Längtar mest efter typ allt...men ändå ingenting.

Försöker ta tag i det som kallas liv, men det är fan inte lätt när man igentligen inte hittar det man söker efter.
Eller så är det jag som är väldigt väldigt trög. Känner att tålamodet svajar duktigt.....men jag är mindfull.....det är nog lika bra det.

Man kanske ska göra något drastiskt för att för gylla situationen. Men vad skulle det igentligen vara?!
Tja, det skulle väl vara att klippa av sig håret eller något sådant, men det vill jag ju inte......inte när jag kommit så här långt.

Sitter väl igentligen mest och funderar på hur försäkringskassan jobbar...eller deras rätta namn är nog igentligen förseningskassan. Man kan ju i alla fall börja undra, när man inte ens fått veta om de har öppnat papprena.

Orka sitta och fundera mera på det. Får hitta på något annat i stället...........


DampKramp

Kommentarer
Postat av: Anji

Love you

2010-03-10 @ 23:23:57
URL: http://hanlever.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0