1 år

Fattar inte riktigt vart tiden tar i vägen oftast. Tycker inte att jag gör något särskillt för att få den att gå.
I dag är det i alla fall 1 år sen farmor kastade in handuken för gott. Tiden har på något mystiskt sätt tagit sig frammåt.

Känner mig lite små konstig idag. Vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på och inte. Det är så mycket som behöver komma ut ur mig och jag vill så gärna berätta, få beskriva i ord vad som rör sig inne i skallen på mig. Men det går inte. Jag försöker och försöker att berätta...känslan...doften. Men orden finns inte...

Fattar inte riktigt varför jag bloggar igentligen...det är rätt så töntigt...känns så just nu. Fast kanske någon stans så är det väl att få ut sakerna i hövvet som jag gör detta?

KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det är töntigt att blogga, haha! Och vad som är värre - det är att folk får BETALT för det! Blogga är fan inget arbete, fast det har ju vi redan konstaterat ;)



Ta hand om dig min vän! <3

2010-06-15 @ 15:42:20
URL: http://camillalinnea.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart man ska blogga hur ska folket annars veta vad man har för sig för ngt... Ja visst e de töntigt men vilket e inte töntigt då?? Du e bäst min vän.. kram kram

2010-07-25 @ 19:50:22
URL: http://lillasysteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0