Välkommen att inte entra min existens

Dagen idag



Dagens humör:
Tom
Dagens mående: Orkar inte känna efter 
Dagens borde: Focusera på att andas och inget annat
Dagens frisyr: Frisläppt pudel
Dagens smink: Jao
Dagens klädsel: Det som passade
Dagens planer: Låta dygnet passera
Dagens materiella vill ha: Inget men mycket 
Dagens fundering: Ehhh.....hummm.....baaaaa
Dagens beroende: Ciggiluringar & Svartvinbärssaft
Dagens tråkigaste: Vet inte vilken av nyansen tråkigaste jag ska välja
Dagens längtan: Inte efter något vad jag kan komma på 
Dagens superlängtan:
 Längtar faktiskt inte efter något.....vad jag vet 
Dagens tidning:
 Hänt Extra
Dagens låt/skiva: Blödilötika depp tragiska låtar 




Idag vet jag inte riktigt vad som är fram eller bak....men vad spelar det för roll igentligen. Har just avslutat ett långt samtal med Bruttan. Och jag vill verkligen av hela mitt hjärta säga TACK, det piggade verkligen upp.
Och ett stort TACK till min familj som finns och kommer med glada tillrop.


DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0