Muff Muff


Dagens humör: Jao
Dagens mående: Ont i bröstkorgen 
Dagens borde: Diska
Dagens frisyr: Knut
Dagens smink: Jo
Dagens klädsel: Fula mysshorts...långärmad huvtröja
Dagens planer: Träffa någon
Dagens materiella vill ha: En plattång 
Dagens fundering: Hehe....
Dagens beroende: Astmaspray
Dagens tråkigaste: Inte så mycket energi
Dagens längtan: Stor varm sol
Dagens superlängtan: Pengar 
Dagens tidning:
 Hänt Extra
Dagens låt/skiva: Carolina af ugglas



Ja dagen idag har faktiskt ändrat en nyans eller två sen jag slog upp ögonen första gången. Ska träffa en finfin vän ikväll och svulla pizza och bara hänga en stund. Om inte planerna ändras och det blir akuten med Sparven. Hon mår verkligen inte bra, men det är inte lätt när man får träffa inkompitenta läkare som är uppblåsta ram belasta ideoter. I min familj är det inte lätt att födas in i alla gånger då astma i kronisk form ofta framvisar sig på typ allt och alla. Men icke älskar jag min familj mindre för det eller tycker att de är fel. Angående astma så satt jag på akuten både i söndags & måndags natt. Men fick i alla fall träffa skitbra läkare som faktiskt lyssnade på vad jag sa och så bekräftade den ena läkaren det som jag har hävdat i alla år. Så det kändes skönt i alla fall att de tror på en. Det som var mindre roligt är ju i och för sig att jag fick börja med mediciner igen. Men det gör mig inte så mycket...har ju faktiskt klarat mig väldigt många år utan och det inte varit något problem. Och dessutom har jag kommit fram till att jag är VÄLDIGT tacksam för apotekets rabatt system och att jag är virrig. För tack vare min virrighet så vart jag väldigt possitivt överraskad när de tala om vad jag skulle betala.
Var till en väldigt fin vän igår och det var verkligen skönt med sällskap och mycket prat.....

KrampDamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0