Må han äta din avkomma...

Dagens humör: Sur,trött, Arg
Dagens mående: Less 
Dagens borde: Röja i exictensen
Dagens frisyr: Slarvig knut
Dagens smink: Jao
Dagens klädsel: Knappt märkbar
Dagens planer: Ingenaning
Dagens materiella vill ha: En städad exictens 
Dagens fundering: Hur i helvette var det tänkt nu då?
Dagens beroende: Ciggiluringar & Svartvinbärssaft
Dagens tråkigaste: Behovet av att städa
Dagens längtan: Fin exictens 
Dagens superlängtan:
 Längtar faktiskt inte efter något.....vad jag vet 
Dagens tidning:
 Deklarationen
Dagens låt/skiva: Hel



Hur i helvette hade du tänkt att detta skulee gå ihop sig nu då?
Det undrar jag med. Men för fan stila dig chabo... ... ...
Fy känner mig bara sur, tvär och bitter idag. Har varit vaken sen 8. Har börjat små pyssla lite i exictensen och det blir nog bra när det blir klart är jag övertygad om. Ursch fy tvi och blä... ... ... ... ... ... måste nog lägga mig och sova en stund så kanske humöret blir bättre.





KrampDamp

Kommentarer
Postat av: Liten

Men älskade hjärtat mitt.. du vet att du kan höra av dig om du vill. Kramar om dig så hårt jag kan..

2010-04-30 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0