Högremakter





Någonstans måste det finns en högre makt. För det bara måste det. Sen vad man väljer att kalla det eller inte det är upp till var och en. För idag mår mitt konto bra igen=) Och jag kommer att klara mig. Har tagit tag i allt som har legat och skräpat och det komemr att bli ett ljus i slutänden. F-kassan tyckte ÄNTLIGEN att de kunde ge mig mina pengar som jag hade rätt till och det i sin tur innebar till att jag behöver inte ligga sömnlös och vrida och vända på mig för ekonomin de närmaste månaderna. Och allt gick smidigt och bra att göra upp schysta avbetalningsplaner. För jag sa faktiskt bara som det var. Känner mig starkare och jag vet att det kommer att lösa sig även för mig. Så nu är halva sidan skit och andra halvan av sidan bra, så i slut änden blir det SKITBRA!!!

Var till psykologen idag och efter att ha träffat henne lite nu och pratat med henne på telefonen så är hon faktiskt inte så knäpp/dum som jag tyckte tidigare. Fast det var ju inte hon i sig som var fel utan det var situationen i sig som gjorde mig bara frustrerad och arg. Om två veckor så kommer min ordinarie psykolog tillbaka...så då kommer utredningarna igång igen......har bara stått stilla i 17 månader. Men bättre sent än aldrig heter det ju. Föresten så har psykosdelen flyttat till övervåningen av psykiatrin nu och jag var på det nya stället för första gången idag och jag är verkligen GLAD och TACKSAM för att Yster var med för annars hade jag lätt bangat direkt och struntat i att gå dit. Fast när vi väl hade hittat rätt så kände de ju igen mig så de hälsade glatt och sa "Jasså du Fia, du hittade oss;)" Så lite igenkänd är man nog ändå. Fattas väl igentligen inget annat, jag har ju suttit och nött på deras bänk minst 1 gång i veckan i nästan 19 månader.



DampKramp

Kommentarer
Postat av: Nisse

Jao, vi får la slå våra kloka ihop, hur nu det ska gå till..? Puss älskling <3

2010-04-22 @ 05:24:11
URL: http://camillalinnea.blogg.se/
Postat av: Liten

Jag vet att de måste finnas de annars hade han inte sänt mig dig min ängel en sådan vän är för dyrbar för att kommit till på annatvis. kram

2010-04-22 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0