Om världen vore hälften så snygg




"Om omvärlden vore hälften så snygg som jag skulle inga skönhetstävlingar finnas" 
-rosadun

Ja men faktiskt så kan jag känna och tycka så väldigt ofta om jag ska vara ärlig. 
Visst absolut finns det saker jag skulle vilja göra om osv osv.
Men vad spelar det för roll i långa loppet?
Vem gör jag ändringar för och inte?

Min blivande man älskar mig för den jag är och inte för hur jag ser ut. 
Och visst finns det absolut kläder jag skulle vilja kunna ha på mig. Men med själv insikt och suntförnuft så tycker jag i slut änden att de plagg jag väljer att bära ändå passar just mig och min kropp.

Jag har faktiskt inte så jäkla bra självförtroende som många kanske tycks tro. Utan egentligen är jag en jäkligt känslig själ som tar åt mig av väldigt mycket av vad folk tycker och säger. Varje steg jag tar i vardagen är så enormt genomtänkt av mig och mitt undermedvetna, att min sömn är åt helsike rubbad.

Helt klart tänker jag för mycket.

Nä nu ska jag tjocka mig med knaster godis och tänka igenom morgon dagens åtagande och beslut.

Kyss å hey folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0