Kanske är det mitt fel, men jag saknar dig




Ja så är det faktiskt. Det finns en underbar vän som jag saknar massor så det gör ont i min själ. Men jag vet inte riktigt hur eller om jag någonsin kommer få höra av henne i alla fall.
Kanske är det mitt eget fel att vi inte längre har någon kontakt, men jag saknar henne i alla fall. Och någonstans så vet jag att jag kanske inte har varit världens smartaste eller klyftigaste.
Men nu när all planering inför höstens stora händelse. Så saknar jag henne lite mer en extra mycket. För av hela mitt hjärta så önskar jag verkligen att hon ska vara med på min största dag i livet.

Så till dig min egnaste lilla Nemi.
Jag saknar dig så mycket att jag kan bryta ihop för mindre.


Kyss å hey till er där ute. 
Och ta väl hand om de som står er absolut närmast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0