Hurra Hurra Hurra

 
 
Som rubriken lyder så Hurrar jag mig själv idag. Och detta har nog varit en av de längsta dagarna hittills, ja nu har vi ju inte passerat så många dagar på detta år. Då jag har haft den ära att dela födelsedag med min underbara Farfar, så känns denna dag lite extra jobbig och bakvänd. För han finns inte längre <3
.
Jag har försökt att fördriva dagen med film film och film. Lyckades mata Ture (diskmaskinen) och känner mig rätt så nöjd. MEN DET BÖRJAR BLI VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT TRÅKIGT NU!!!!
,
I och med att jag har opat handleden, så har jag feting bandage och får inte lyfta, vrida, använda osv handen.
Så pussel och film är typ det enda jag lyckas underhålla mig med. Och jag är högerhänt så gissa vilken hand det INTE opade...vänster så klart. Ska bli så skönt när jag får börja använda handen igen...för då kan jag få på mig lite vettiga kläder igen och känna mig fin och fräsch...*längtar*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0