dryjd

Idag känns allt bara otroligt bajs bajs bajs. Grinig, frustrerad, tjurig, taggig, rhdkfjnhpaeijg
För mycket tankar i huvudet och för lite att göra och ja...behöver jag ens fortsätta?
.
Var iväg och tog bort bandage och stygn idag. + att jag fyllde på B12. Och idag så kändes det ungefär som att hon använde en sprutnål som var 4dm lång och 1cm bred. Men antar att det kändes så mest för att jag inte är som jag ska just nu. Känner mig bara *suck*
.
Och ja sen var det ju bandagets tur. Och allt hade läkt jätte fint. 7 stygn, 4 som smidigt gick att få bort, 3 som inte ville bort. Såret hade försökt läka in/över de, och ja det kändes...
.
Fattar inte vad i helvette som händer i huvudet mitt just nu...eller jo, men nej, men AHHHH.
.
Jag står inte ut med mig själv ibland, så varför står andra ut med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0