Förmodligen världens töntigaste i-lands problem

Ja precis som rubriken så kommer detta nog att klassas som ett av världens töntigaste i-lands problem...
Självklart får folk spela musik, skrika, högljud sex, duscha halva natten....ja va fan som helst är folk fria till att göra och egentligen så bryr jag mig inte så värst mycket om vad grannen gör eller inte gör. För jag är inte heller perfekt i något och jag kan oxå föra oväsen.
 

MEN JAG BLIR TOKIG PÅ DENNA JÄVLA DUNKANDE BAS ÄCKEL!!!

 

Visst jag tycker oxå om musik och bas och annat dret. Men när jag endast uppfattar vibbrationerna av basen så vill jag bara kräkas. För i min värld med min hörselskada så upplever jag många ljud via vibbrationer. Och för alla som har "coola" över basade bilar ect ect så upplever jag er som ett enerverande oljud och vibbrationerna får mig att 
må illa rent ut sagt.
 
Enda sättet jag kan likna dessa vibbrationer med för er "normal" hörande är: 
Tänk att du står mellan två tågspår och x2000 passerar samtidigt på varsit spår. Det trycket och oljudet som uppstår då är ungefär som jag upplever era "coola" baser.
 
Och ja jag blir jävligt trött och hängig av detta som du kanske förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0