Äntligen tummen ur...

" Om du kan läsa denna status kan du vara lugn, för ingen är borta"
 
Ja det sammanfattar väl egentligen vad jag har gjort idag. Kan faktiskt erkänna att det är första gången ever som jag rensar vänner listan på fejjan. Stor anledning till att det aldrig gjorts innan är för att jag bara fått dåligtsamvete för hur jag ska kunna bemöta ifråga sättningar osv...ja vet knasigt med det är så det är i min värld.
 
Btw så kan jag meddela att tack vare peppningar så har jag ÄNTLIGEN lyckats plocka ihop saker som ska iväg till loppis på lördag. Och ja...ni läste rätt, jag av alla ska stå på en loppis och försöka kränga grejjer. Jag som verkligen avskyr att prata med folk jag inte känner och ännu värre...svara på frågor. Men jaja...
 
Just det jag och Mulle <3 var ute i skogen igår och hittade "lite" svamp. ca 15 liter orensad. Kvistade över till moder sedan och dumpade 10 liter på henne. Och fick höra ett roligt ilands problem eller vad man nu ska kalla det.
"Bland det värsta man kan göra mot någon i dagens samhäller är att ta bort den som vän på facebook"
 

*hahaha* jag skratta så jag frustade kan jag lova.
 
Här i alla fall en bild på gårdagens skörd:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0