Dagens dag

Dagen idag hade inte kunnat blivit bättre än vad den har varit =>
Tänk vad lyckligt lottad jag är som har en sambo som är mitt allt och jag är hans allt. Att få vakna varje morgon vid hans sida får mina ögon att glittra resten av dagen.
.
Av olika anledningar så är inte alla lyckligt lottade som just jag är och det är jag fullt medveten om. Och med min tidigare erfarenhet av just förhållande så är detta det mest ultimata av de alla och allt och då menar jag verkligen allt känns bara naturligt i vårat förhållande.
.
Jag önskar verkligen att mina närmaste som inte har hittat rätt ännu ska ha tålamodet att vänta och söka tills ni finner rätt. Visst nu kanske ni kan tänka "lätt för dig att säga, du har ju hittat din nu". Men tro mig när jag säger att vägen till denna karl har inte varit lätt och så träffades vi så lustigt mot alla odds osv osv.
.
Idag har vi i alla fall inte gjort något alls här hemma, utan bara tagit dagen som den kommit. Ätit gott, skrattat gott och bara mått gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0