Sanningen

Sanningen om att jag inte varit här på aslänge är att våran kära internet leverantör strejkade i en vecka innan de kom igång igen. Vilket i sig och ledde till att våra telefoner fungerade ungefär som lottdragning...en jävla massa tur för att kunna ringa eller ta emot samtal. Vilket i sig oxå ledde till att sjukgymnasten min inte fick tag på mig så jag missade tiden till henne!!! Och karln min missade två extra pass med jobb.
.
Men jag är inte bitter och är just nu bara tacksam över att detta funkar igen då jag tyvärr är väldigt beroende av internet i alla lägen =/
.
Men nu till er här ute. Hur har ni det? Och vad har ni för planer till helgen?
.
.
P.s. jag har inte glömt surdegsbrödet...det har bara hamnat lite på is av olika anledningar. d.s.

Kommentarer
Postat av: Matts Jansson

ok, jäkla internett

2012-10-18 @ 16:33:52
URL: http://mattsjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0