Ja denna dag...

Denna dag kunde ha börjat påbetydligt bättre sätt än vad den känns som den har just nu.
När jag står i köket och förbannar mardrömmarna som hållit mig vaken hela natten...så får ena katten för sig att stammklättra på min nakna hud. Så just nu känns mina ben och mage som om jag gått igenom nässlor =/
.
Men för övrigt i dag så ska jag på första träffen av ACTS (gruppterapi) och jag kan erkänna direkt att det dära med "grupp" grejjen är inte min grej alls och definitivt inte när det gäller mitt innersta.
.
Så idag vill jag inget annat än helst ligga i sängen hela dagen och bara skita i omvärlden...

Kommentarer
Postat av: Matts Jansson

klor gör ont

Svar: Minst sagt...upptäckte oxå att i ärret som jag inte har någon känsel har jag uppenbarligen känsel i alla fall...
RosaDun

2012-10-23 @ 22:15:26
URL: http://mattsjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0